План работы

План работы бацькоўскага універсітэта на 2023/2024 навучальны год

 

п/п

Тэмы заняткаў

Адказныя

Дата/Час правядзення

Форма правядзення

 

1 цыкл (для бацькоў вучняў І ступені агульнай сярэдняй адукацыі)

 

1

Аказанне псіхалагічнай дапамогі малодшым школьнікам ва ўстанове адукацыі

 

Котка Р.В.,

педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі

 

28.10.2023

 

10.30

 

 

Круглы

стол

2

 

 

Крадзяжы ў дзіцячым узросце: як прадухіліць?

Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў

3

Станоўчыя эмоцыі ў жыцці малодшага школьніка

 

Карповіч М.В.,

заг.кафедры педагогікі

4

 

Рэжым дня малодшага школьніка: як правільна яго арганізаваць

 

Хвацюк В.К.,

заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння

5

Шляхі фарміравання вучэбнай матывацыі ў малодшых школьнікаў

 

Котка Р.В.,

педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі

 

23.12.2022

 

10.30

 

 

семінар

6

Уплыў сродкаў масавай інфармацыі на фарміраванне маральных паводзін школьніка

 

Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў

7

Уплыў сям’і на эмацыянальны стан дзіцяці

Карповіч М.В.,

заг.кафедры педагогікі

8

 

Прафесія “бацькі”: вучымся самі і вучым сваіх дзяцей

Хвацюк В.К.,

заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння

9

Уплыў сямейнага выхавання на псіхалагічны стан дзіцяці

Котка Р.В.,

педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі

 

 

23.03.2024

 

10.30

 

 

 

практыкум

10

Калі дзіця падманвае: парады бацькам

Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў

 

11

Значэнне школьнай адзнакі ў жыцці малодшага школьніка

 

Карповіч М.В.,

заг.кафедры педагогікі

12

 

Радаць зносін: бацькі і дзеці

Хвацюк В.К.,

заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння

13

Фарміраванне пазітыўнага жыццеўспрымання ў дзіцяці

Котка Р.В.,

педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі

 

 

 

18.05.2024

 

10.30

 

 

 

 

інтэрактыўны занятак

14

Арганізацыя вольнага часу дзяцей

 

Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў

 

15

Як навучыць сваё дзіця жыць у свеце людзей

 

Карповіч М.В.,

заг.кафедры педагогікі

 

16

 

Адзінства сям’і – адзінства грамадства

 

Хвацюк В.К.,

заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння

 

 

2-3 цыкл (для бацькоў вучняў ІІ-ІІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі)

 

1

Аказанне псіхалагічнай дапамогі школьнікам ва ўстанове адукацыі

 

Котка Р.В.,

педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі

 

 

21.10.2023

10.30

 

 

 

 

адкрыты мікрафон

2

Праблемныя паводзіны падлеткаў: прыкметы, прычыны, прадухіленне

Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў

 

3

Жыццё і здароўе дзяцей – асноўная задача бацькоў

Карповіч М.В.,

заг.кафедры педагогікі

 

4

 

Бацькоўская любоў і паразуменне да сваіх дзяцей

Хвацюк В.К.,

заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння

 

5

Шляхі фарміравання вучэбнай матывацыі ў  школьнікаў

 

Котка Р.В.,

педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі

 

 

16.12.2023

 

10.30

 

 

круглы стол

 

6

Як пазбегнуць фарміравання дрэнных звычак сваіх дзяцей

 

Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў

 

7

Бяспечныя паводзіны падлеткаў у сетцы Інтэрнэт

 

Карповіч М.В.,

заг.кафедры педагогікі

8

Сучасны падлетак: праблемы ўзаемадзеяння

 

Хвацюк В.К.,

заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння

9

Першая любоў у жыцці падлетка: як пазбегнуць непаразумення

 

Котка Р.В.,

педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі

 

 

30.03.2024

 

10.30

 

 

семінар-практыкум

10

Бяспечнасць жыцця і здароўя дзяцей

 

Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў

 

11

Як павысіць вучэбную матывацыю падлеткаў

 

Карповіч М.В.,

заг.кафедры педагогікі

 

12

 

Формула любві да свайго дзіцяці

 

Хвацюк В.К.,

заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння

 

11

Фарміраванне пазітыўнага жыццеўспрымання ў дзіцяці

Котка Р.В.,

педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі

 

 

21.05.2024

 

10.30

 

 

кансультацый

ны навігатар

12

Насілле і жорсткасць у адносінах да дзяцей

 

Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў

 

13

Культура паводзін у канфліктных сітуацыях

Карповіч М.В.,

заг.кафедры педагогікі

 

14

“Таксічныя” бацькі: як не нашкодзіць свайму дзіцяці

Хвацюк В.К.,

заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння