План работы бацькоўскага універсітэта на 2023/2024 навучальны год
№ п/п |
Тэмы заняткаў |
Адказныя |
Дата/Час правядзення |
Форма правядзення |
|
1 цыкл (для бацькоў вучняў І ступені агульнай сярэдняй адукацыі)
|
|||||
1 |
Аказанне псіхалагічнай дапамогі малодшым школьнікам ва ўстанове адукацыі
|
Котка Р.В., педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі |
28.10.2023
10.30
|
Круглы стол |
|
2
|
Крадзяжы ў дзіцячым узросце: як прадухіліць? |
Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў |
|||
3 |
Станоўчыя эмоцыі ў жыцці малодшага школьніка
|
Карповіч М.В., заг.кафедры педагогікі |
|||
4
|
Рэжым дня малодшага школьніка: як правільна яго арганізаваць
|
Хвацюк В.К., заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння |
|||
5 |
Шляхі фарміравання вучэбнай матывацыі ў малодшых школьнікаў
|
Котка Р.В., педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі |
23.12.2022
10.30
|
семінар |
|
6 |
Уплыў сродкаў масавай інфармацыі на фарміраванне маральных паводзін школьніка
|
Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў |
|||
7 |
Уплыў сям’і на эмацыянальны стан дзіцяці |
Карповіч М.В., заг.кафедры педагогікі |
|||
8
|
Прафесія “бацькі”: вучымся самі і вучым сваіх дзяцей |
Хвацюк В.К., заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння |
|||
9 |
Уплыў сямейнага выхавання на псіхалагічны стан дзіцяці |
Котка Р.В., педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі
|
23.03.2024
10.30
|
практыкум |
|
10 |
Калі дзіця падманвае: парады бацькам |
Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў
|
|||
11 |
Значэнне школьнай адзнакі ў жыцці малодшага школьніка
|
Карповіч М.В., заг.кафедры педагогікі |
|||
12
|
Радаць зносін: бацькі і дзеці |
Хвацюк В.К., заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння |
|||
13 |
Фарміраванне пазітыўнага жыццеўспрымання ў дзіцяці |
Котка Р.В., педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі
|
18.05.2024
10.30
|
інтэрактыўны занятак |
|
14 |
Арганізацыя вольнага часу дзяцей
|
Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў
|
|||
15 |
Як навучыць сваё дзіця жыць у свеце людзей
|
Карповіч М.В., заг.кафедры педагогікі
|
|||
16
|
Адзінства сям’і – адзінства грамадства
|
Хвацюк В.К., заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння
|
|||
2-3 цыкл (для бацькоў вучняў ІІ-ІІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі)
|
|||||
1 |
Аказанне псіхалагічнай дапамогі школьнікам ва ўстанове адукацыі
|
Котка Р.В., педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі
|
21.10.2023 10.30
|
адкрыты мікрафон |
|
2 |
Праблемныя паводзіны падлеткаў: прыкметы, прычыны, прадухіленне |
Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў
|
|||
3 |
Жыццё і здароўе дзяцей – асноўная задача бацькоў |
Карповіч М.В., заг.кафедры педагогікі
|
|||
4
|
Бацькоўская любоў і паразуменне да сваіх дзяцей |
Хвацюк В.К., заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння
|
|||
5 |
Шляхі фарміравання вучэбнай матывацыі ў школьнікаў
|
Котка Р.В., педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі
|
16.12.2023
10.30
|
круглы стол
|
|
6 |
Як пазбегнуць фарміравання дрэнных звычак сваіх дзяцей
|
Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў
|
|||
7 |
Бяспечныя паводзіны падлеткаў у сетцы Інтэрнэт
|
Карповіч М.В., заг.кафедры педагогікі |
|||
8 |
Сучасны падлетак: праблемы ўзаемадзеяння
|
Хвацюк В.К., заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння |
|||
9 |
Першая любоў у жыцці падлетка: як пазбегнуць непаразумення
|
Котка Р.В., педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі
|
30.03.2024
10.30
|
семінар-практыкум |
|
10 |
Бяспечнасць жыцця і здароўя дзяцей
|
Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў
|
|||
11 |
Як павысіць вучэбную матывацыю падлеткаў
|
Карповіч М.В., заг.кафедры педагогікі
|
|||
12
|
Формула любві да свайго дзіцяці
|
Хвацюк В.К., заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння
|
|||
11 |
Фарміраванне пазітыўнага жыццеўспрымання ў дзіцяці |
Котка Р.В., педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі
|
21.05.2024
10.30
|
кансультацый ны навігатар |
|
12 |
Насілле і жорсткасць у адносінах да дзяцей
|
Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў
|
|||
13 |
Культура паводзін у канфліктных сітуацыях |
Карповіч М.В., заг.кафедры педагогікі
|
|||
14 |
“Таксічныя” бацькі: як не нашкодзіць свайму дзіцяці |
Хвацюк В.К., заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння
|
|||