План работы
бацькоўскага універсітэта
на 2022/2023 навучальны год
№ п/п |
Тэмы заняткаў |
Адказныя |
Дата/Час правядзення |
Форма правядзення |
||
1 цыкл (для бацькоў вучняў І ступені агульнай сярэдняй адукацыі)
|
||||||
1 |
Аказанне псіхалагічнай дапамогі малодшым школьнікам ва ўстанове адукацыі
|
Котка Р.В., педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі |
22.10.2022
10.00
|
анлайн/ ZOOM
|
||
2
|
Крадзяжы ў дзіцячым узросце: як прадухіліць? |
Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў |
||||
3 |
Станоўчыя эмоцыі ў жыцці малодшага школьніка
|
Вярэніч Н.І., заг.кафедры педагогікі |
||||
4
|
Рэжым дня малодшага школьніка: як правільна яго арганізаваць
|
Агіевіч А.А., заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння |
||||
5 |
Шляхі фарміравання вучэбнай матывацыі ў малодшых школьнікаў
|
Котка Р.В., педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі |
17.12.2022
10.00
|
анлайн/ ZOOM |
||
6 |
Уплыў сродкаў масавай інфармацыі на фарміраванне маральных паводзін школьніка
|
Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў |
||||
7 |
Уплыў сям’і на эмацыянальны стан дзіцяці |
Вярэніч Н.І., заг.кафедры педагогікі |
||||
8
|
Прафесія “бацькі”: вучымся самі і вучым сваіх дзяцей |
Агіевіч А.А., заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння
|
||||
9 |
Уплыў сямейнага выхавання на псіхалагічны стан дзіцяці |
Котка Р.В., педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі
|
18.03.2023
10.00
|
анлайн/ ZOOM |
||
10 |
Калі дзіця падманвае: парады бацькам |
Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў
|
||||
11 |
Значэнне школьнай адзнакі ў жыцці малодшага школьніка
|
Вярэніч Н.І., заг.кафедры педагогікі |
||||
12
|
Радаць зносін: бацькі і дзеці |
Агіевіч А.А., заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння
|
||||
13 |
Фарміраванне пазітыўнага жыццеўспрымання ў дзіцяці |
Котка Р.В., педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі
|
13.05.2023
10.00
|
анлайн/ ZOOM |
||
14 |
Арганізацыя вольнага часу дзяцей
|
Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў
|
||||
15 |
Як навучыць сваё дзіця жыць у свеце людзей
|
Вярэніч Н.І., заг.кафедры педагогікі
|
||||
16
|
Адзінства сям’і – адзінства грамадства
|
Агіевіч А.А., заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння |
||||
2-3 цыкл (для бацькоў вучняў ІІ-ІІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі)
|
||||||
1 |
Аказанне псіхалагічнай дапамогі школьнікам ва ўстанове адукацыі
|
Котка Р.В., педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі
|
29.10.2021 10.00
|
анлайн/ ZOOM |
||
2 |
Праблемныя паводзіны падлеткаў: прыкметы, прычыны, прадухіленне |
Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў
|
||||
3 |
Жыццё і здароўе дзяцей – асноўная задача бацькоў |
Вярэніч Н.І., заг.кафедры педагогікі
|
||||
4
|
Бацькоўская любоў і паразуменне да сваіх дзяцей |
Агіевіч А.А., заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння
|
||||
5 |
Шляхі фарміравання вучэбнай матывацыі ў школьнікаў
|
Котка Р.В., педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі
|
24.12.2022
10.00
|
анлайн/ ZOOM |
||
6 |
Як пазбегнуць фарміравання дрэнных звычак сваіх дзяцей
|
Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў
|
||||
7 |
Бяспечныя паводзіны падлеткаў у сетцы Інтэрнэт
|
Вярэніч Н.І., заг.кафедры педагогікі
|
||||
8 |
Сучасны падлетак: праблемы ўзаемадзеяння
|
Агіевіч А.А., заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння |
||||
9 |
Першая любоў у жыцці падлетка: як пазбегнуць непаразумення
|
Котка Р.В., педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі
|
25.03.2023
10.00
|
анлайн/ ZOOM |
||
10 |
Бяспечнасць жыцця і здароўя дзяцей
|
Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў
|
||||
11 |
Як павысіць вучэбную матывацыю падлеткаў
|
Вярэніч Н.І., заг.кафедры педагогікі
|
||||
12
|
Формула любві да свайго дзіцяці
|
Агіевіч А.А., заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння
|
||||
11 |
Фарміраванне пазітыўнага жыццеўспрымання ў дзіцяці |
Котка Р.В., педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі
|
20.05.2023
10.00
|
анлайн/ ZOOM |
||
12 |
Насілле і жорсткасць у адносінах да дзяцей
|
Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў
|
||||
13 |
Культура паводзін у канфліктных сітуацыях |
Вярэніч Н.І., заг.кафедры педагогікі
|
||||
14 |
“Таксічныя” бацькі: як не нашкодзіць свайму дзіцяці |
Агіевіч А.А., заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння
|
||||