План работы

План работы

бацькоўскага універсітэта

на 2022/2023 навучальны год

 

п/п

Тэмы заняткаў

Адказныя

Дата/Час правядзення

Форма правядзення

 

1 цыкл (для бацькоў вучняў І ступені агульнай сярэдняй адукацыі)

 

1

Аказанне псіхалагічнай дапамогі малодшым школьнікам ва ўстанове адукацыі

 

Котка Р.В.,

педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі

22.10.2022

 

10.00

 

анлайн/

ZOOM

 

2

 

 

Крадзяжы ў дзіцячым узросце: як прадухіліць?

Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў

3

Станоўчыя эмоцыі ў жыцці малодшага школьніка

 

Вярэніч Н.І.,

заг.кафедры педагогікі

4

 

Рэжым дня малодшага школьніка: як правільна яго арганізаваць

 

Агіевіч А.А.,

заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння

5

Шляхі фарміравання вучэбнай матывацыі ў малодшых школьнікаў

 

Котка Р.В.,

педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі

17.12.2022

 

10.00

 

анлайн/

ZOOM

6

Уплыў сродкаў масавай інфармацыі на фарміраванне маральных паводзін школьніка

 

Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў

7

Уплыў сям’і на эмацыянальны стан дзіцяці

Вярэніч Н.І.,

заг.кафедры педагогікі

8

 

Прафесія “бацькі”: вучымся самі і вучым сваіх дзяцей

Агіевіч А.А.,

заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння

 

9

Уплыў сямейнага выхавання на псіхалагічны стан дзіцяці

Котка Р.В.,

педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі

 

18.03.2023

 

10.00

 

 

анлайн/

ZOOM

10

Калі дзіця падманвае: парады бацькам

Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў

 

11

Значэнне школьнай адзнакі ў жыцці малодшага школьніка

 

Вярэніч Н.І.,

заг.кафедры педагогікі

12

 

Радаць зносін: бацькі і дзеці

Агіевіч А.А.,

заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння

 

13

Фарміраванне пазітыўнага жыццеўспрымання ў дзіцяці

Котка Р.В.,

педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі

 

13.05.2023

 

10.00

 

 

 

анлайн/

ZOOM

14

Арганізацыя вольнага часу дзяцей

 

Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў

 

15

Як навучыць сваё дзіця жыць у свеце людзей

 

Вярэніч Н.І.,

заг.кафедры педагогікі

 

16

 

Адзінства сям’і – адзінства грамадства

 

Агіевіч А.А.,

заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння

 

2-3 цыкл (для бацькоў вучняў ІІ-ІІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі)

 

1

Аказанне псіхалагічнай дапамогі школьнікам ва ўстанове адукацыі

 

Котка Р.В.,

педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі

 

29.10.2021

10.00

 

 

 

анлайн/

ZOOM

2

Праблемныя паводзіны падлеткаў: прыкметы, прычыны, прадухіленне

Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў

 

3

Жыццё і здароўе дзяцей – асноўная задача бацькоў

Вярэніч Н.І.,

заг.кафедры педагогікі

 

4

 

Бацькоўская любоў і паразуменне да сваіх дзяцей

Агіевіч А.А.,

заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння

 

5

Шляхі фарміравання вучэбнай матывацыі ў  школьнікаў

 

Котка Р.В.,

педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі

 

24.12.2022

 

10.00

 

анлайн/

ZOOM

6

Як пазбегнуць фарміравання дрэнных звычак сваіх дзяцей

 

Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў

 

7

Бяспечныя паводзіны падлеткаў у сетцы Інтэрнэт

 

Вярэніч Н.І.,

заг.кафедры педагогікі

 

8

Сучасны падлетак: праблемы ўзаемадзеяння

 

Агіевіч А.А.,

заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння

9

Першая любоў у жыцці падлетка: як пазбегнуць непаразумення

 

Котка Р.В.,

педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі

 

25.03.2023

 

10.00

 

анлайн/

ZOOM

10

Бяспечнасць жыцця і здароўя дзяцей

 

Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў

 

11

Як павысіць вучэбную матывацыю падлеткаў

 

Вярэніч Н.І.,

заг.кафедры педагогікі

 

12

 

Формула любві да свайго дзіцяці

 

Агіевіч А.А.,

заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння

 

11

Фарміраванне пазітыўнага жыццеўспрымання ў дзіцяці

Котка Р.В.,

педагог-псіхолаг, заг.кафедры ўзрост.і сям.псіхалогіі

 

20.05.2023

 

10.00

 

анлайн/

ZOOM

12

Насілле і жорсткасць у адносінах да дзяцей

 

Асаскала Н.Л., пед.сацыяльны, заг.кафедры прававых ведаў

 

13

Культура паводзін у канфліктных сітуацыях

Вярэніч Н.І.,

заг.кафедры педагогікі

 

14

“Таксічныя” бацькі: як не нашкодзіць свайму дзіцяці

Агіевіч А.А.,

заг.кафедры канструктыўнага ўзаемадзеяння